FAQ

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

We vragen om uw bestelling minstens twee dagen op voorhand te plaatsen.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Alvast bedankt!

Ik zoek een vegan cake

90% van onze cakes, koffiekoeken en taarten zijn volledig plantaardig! 

De enige vegetarische desserts voor een 'cheat day' zijn:

New York Kaastaarten (bevat ei, roomkaas en room)

Eclairs en chocoladekoeken (bevatten ei)

Moelleux (bevat ei)

Zijn jullie cakes écht vegan?

Klaas behaalde in 2017 het certificaat 'Introduction to Food and Health' van Stanford University, wat een bredere vorming geeft, ook over plantaardige voeding.

Onze vegan cakes zijn 100% plantaardig. Dat wil zeggen dat ze geen melk, room, boter, weipoeder, yoghurt, kaas, lactose, lactitol, caseïne, omega-3 vetten, honing, gelatine of ei bevatten.

Het zal je ook opvallen dat we geen red velvet cake maken. Dat komt omdat de rode kleurstof die gangbaar is in de bakkerijwereld, concentratiestoornissen bij kinderen kan veroorzaken. Dat is niet ok voor ons. We probeerden biologische bietenpoeder maar de kleur is niet sterk genoeg voor een red velvet cake.


Tot waar leveren jullie?

Op de hoofdpagina van onze website kan je een handige tool vinden waar je je straat kan ingeven. Je komt zo onmiddellijk te weten of we ook bij jou kunnen leveren.
Staat jouw straat er niet bij? Sorry, dit heeft als hoofdreden dat we de kwaliteit niet meer kunnen garanderen, anders hadden we zeer graag tot bij jou langsgekomen.


Maken jullie ook trouwcake's?

Ja hoor! Neem hiervoor even contact op via het contactformulier zodat we jullie wensen samen kunnen overlopen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt of onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.